Liten 2 Maj 2018 #43 Jag följde i tysthet eftersom jag tyvärr inte hade möjlighet att hjälpa. Jag beklagar verkligen. Ta hand om dig.
Jag följde i tysthet eftersom jag tyvärr inte hade möjlighet att hjälpa. Jag beklagar verkligen. Ta hand om dig.
Halfrek 2 Maj 2018 #45 Beklagar! Han var en riktig bukehund, hoppas du känner dig trygg i ditt beslut, tycker du gjorde helt rätt
Beklagar! Han var en riktig bukehund, hoppas du känner dig trygg i ditt beslut, tycker du gjorde helt rätt
Gnist 2 Maj 2018 #46 En svår situation och ett svårt beslut, men det var rätt beslut både för Leon och för dig och när värsta sorgen lagt sig, så kan du lägga all din energi på att tillfriskna och få ordning på detta nya kapitel av livet
En svår situation och ett svårt beslut, men det var rätt beslut både för Leon och för dig och när värsta sorgen lagt sig, så kan du lägga all din energi på att tillfriskna och få ordning på detta nya kapitel av livet
Teilani 2 Maj 2018 #51 Så ledsamt att höra @vallhund Det är egentligen fantastiskt hur mycket våra djur berör oss, men samtidigt så hemskt när de måste gå. Tänker på dig.
Så ledsamt att höra @vallhund Det är egentligen fantastiskt hur mycket våra djur berör oss, men samtidigt så hemskt när de måste gå. Tänker på dig.