Bukefalos 28 år!

Letar träns..

G

Gulbrun

Letar ett träns, men skulle behöva hjälp då jag inte hittar det jag söker..

Är en nordsvensk som ska ha tränset, har x-full i storlek. Skulle jättegärna vilja ha ett Glen Gordon-pannband för jag tycker dom är riktigt snygga på grövre hästar. Men tyvärr finns dom inte i X-full.
Så vet någon om något liknande pannband i samma stil som finns i x-full så vore jag tacksam för tips.

Men åter till tränset..
Skulle allra helst se att det var brunt med mässingsspännen, absolut inte rundsytt, utan grövre med rätt breda remmar. Tycker kallblod ser rätt fåniga utmed smala remmar..
Nosgrimman spelar inte så stor roll eftersom jag inte använder nosgrimma, men skulle iofs vara roligt att ha en om jag ska tävla, så gärna en grövre engelsk eller achen isf.

Någon som kan ge tips på såna träns? :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 211
Utrustning Ni som äger större/grövre kallblod - har ni några bra tips på träns/pannband i större storlekar än full? Min unghäst med mkt...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: Oknytt
·
Utrustning Söker efter ett brunt rundsytt träns med droppformad nosgrimma som ser ut exakt som på bilden. Någon som vet vilket märke tränset kan vara?
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Elektron
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 640
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Optimala foderrutiner?
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp