Let’s dance 2020

Rosett

Trådstartare
Kollar reprisen av första avsnittet nu. Nån mer som följer programmet?
Tankar, kommentarer?
Kul att de har ett samkönat danspar. 🕺🕺


🕺💃





Jag vet inte om jag ska se varje avsnitt, just nu är det mest som tidsfördriv. :angel:
 
Kollar reprisen av första avsnittet nu. Nån mer som följer programmet?
Tankar, kommentarer?
Kul att de har ett samkönat danspar. 🕺🕺


🕺💃





Jag vet inte om jag ska se varje avsnitt, just nu är det mest som tidsfördriv. :angel:
Jag följer! Har kollat i många år och skulle jättegärna vilja dansa. Fotbollsspelaren, vad han nu hette, och Alice var överraskande bra. Andreas kan ju dansa, frågan är hur bra han anpassar sig till att kunna dansa enligt tekniska bedömningen. Och så vore det roligt om Anders kunde hänga med ett tag och utveckla sig som dansare.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 952
Senast: tuaphua
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 629
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
39 995
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 989

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp