Let’s dance 2020

Rosett

Trådstartare
Kollar reprisen av första avsnittet nu. Nån mer som följer programmet?
Tankar, kommentarer?
Kul att de har ett samkönat danspar. 🕺🕺


🕺💃





Jag vet inte om jag ska se varje avsnitt, just nu är det mest som tidsfördriv. :angel:
 
Kollar reprisen av första avsnittet nu. Nån mer som följer programmet?
Tankar, kommentarer?
Kul att de har ett samkönat danspar. 🕺🕺


🕺💃





Jag vet inte om jag ska se varje avsnitt, just nu är det mest som tidsfördriv. :angel:
Jag följer! Har kollat i många år och skulle jättegärna vilja dansa. Fotbollsspelaren, vad han nu hette, och Alice var överraskande bra. Andreas kan ju dansa, frågan är hur bra han anpassar sig till att kunna dansa enligt tekniska bedömningen. Och så vore det roligt om Anders kunde hänga med ett tag och utveckla sig som dansare.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 613
Senast: MML
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 831
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp