Sv: Lever man i drömmarna när man prisätter sina hästar?
Jag blir alltid lite tveksam över vad som menas med flera hundra tusen?
Men en häst enligt din beskrivning ovan hade jag först tittat noga på och frågat mer om innan jag hade bestämt mig vad jag anser den vara värd. Den kan ju vara bra mycket bättre än tävlingsresultaten antyder och den kan även vara lite tävlad av en god anledning. Men det är klart att hundratusentals kronor lär det ju inte gå att få ut för den.
KL
Sen tycker jag nog att det är naivt att tro att man ska hitta en trevlig häst av god storlek i åldern 3-8 år som dessutom är inriden. Där får man nog gå upp mot sexsiffrigt belopp.
Krocket
Hur prissätter ni era hästar till försäljning och hur ärliga är ni ?
Blev väldigt fundersam när jag läste hästannonserna och man anser att hästen är för de högre klasserna och är 7 år med en placering i LB och de LA man startart har man istort sett varit sist i alla tävlingar ja ja någon var det visst näst sist ???
Och man begär flera hundra tusen
Så hur ärliga är ni när ni annonserar ?
Mia
Jag blir alltid lite tveksam över vad som menas med flera hundra tusen?
Men en häst enligt din beskrivning ovan hade jag först tittat noga på och frågat mer om innan jag hade bestämt mig vad jag anser den vara värd. Den kan ju vara bra mycket bättre än tävlingsresultaten antyder och den kan även vara lite tävlad av en god anledning. Men det är klart att hundratusentals kronor lär det ju inte gå att få ut för den.
KL
Sen tycker jag nog att det är naivt att tro att man ska hitta en trevlig häst av god storlek i åldern 3-8 år som dessutom är inriden. Där får man nog gå upp mot sexsiffrigt belopp.