Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jardina

Ponnyn jag tävlar ska jag ha på foder eller köpa till hösten.
Det är en ridskoleponny och den har ridskolelicens när vi tävlar.
Om jag köper den så måste jag väl uppgradera licensen??
Hur mycket kostar det?
Vid vilken nivå behöver hon ha licens är det lokal eller regional??

Tackar :D
 
Sv: Licens...

Om du ska tävla regional så behöver du licens för ponnyn, ridskolelicensen gäller inte när det inte går som ridskolehäst minst exx visst antal timar i veckan, vad det kostar och hur du gör står på förbundets hemsida.
 
Sv: Licens...

Om du skall tävla denna häst på regional nivå så skall du uppgradera hästlicensen till privatägd.
Du betalar då mellanskillnaden på 715 kr anger hästens namn, licensnummer samt uppgifter på nya ägaren (inkl. personnummer).
Pg 15 35 28 -5. Ägarbytet ingår i detta, ny bricka kommer att skickas till dig efter ca 4-6 veckor.

LYCKA TILL:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, hur gör ni nu på sommaren om ni åker iväg och få fodrar med hö? Fyller ni ut bristerna i höst med krafft och tillskott eller gör det...
Svar
15
· Visningar
1 114
Senast: Ullmerkott
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 449
Senast: Cambrie
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Anon89
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
2 944
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp