Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag flög av för ca 3 år sedan.. Flög av riktigt illa och förlorade medvetandet, fick hjärnskakning som höll i sig i 2 veckor.. Och en fraktur på övre bröst ryggen.. och jag fick inte rida på 3 månader .. Skulle fått rid förbud längre egentligen.. Men när doktorn sa "Jaa du Emma, nu blir det ingen ridning på flera månader" Så gick jag loss och mena på att e du inte klok ! Flera månader ! Och drog värsta föreläsningen för doktorn, som till sist sa "Jaja, men du får absolut inte rida på 3 månader iaf" Men vad du än gör, rid inte på länge länge länge.. Jag va dum som trodde att jag inte var skadad, och efter ca 1 månad så tänkte jag att ut ch gå med hästen är juh ingen fara, men då kommer min kompis ut med sitt ung sto som får spunk på min valack och vänder och kickar mot honom.. Meeeen träffar mig i ryggen .. Och nu sitter jag här med min kroniska ryggskada.. Så mitt råd är att håll dig på säkert avstånd från hästar en längre tid efter att du blivit utskriven från sjukhuset