lika schabrak

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare kikona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 117
K

kikona

måste man ha vita schabraker varje gång det är dressyr eller hopptävling?kan man ha ett brun schabrak på ett klubbmästerskap i hoppning på internt nivå?

Sv: lika schabrak

I hoppning får du ha vilken färg du vill på schabraket oavsett nivå.
Dressyren har jag inte lika stor koll på.

oki men än del tycker det är löjligt att ha tex en röd kavaj och andra färger på benlindor och ett brunt schabrak.

Du får ha vilken färg och vilket mönster du vill på schabraket, det enda du inte får ha är för stor reklamtext eller logga om du skulle ha ett reklamschabrak annars är det fritt fram att ha vilka kreationer du vill....

oki va bra för jag tänkte att jag skulle ha röd kavaj och sen ett brunt schabrak!:D tack så mkt!

jag tycker det är mkt mkt mkt finare med vita schabrak å svarta/mörkblåa/gråa kavajer å machande benskydd, dock på skimmlar är rött fint :p

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 561
Senast: Mirtai
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 317
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka