Bukefalos 28 år!

"Lila" läder !?

S

Saaaaraaaaa

Hej, jag har precis skaffat en hoppsadel till nya hästen. Den verkar ligga super oc ser riktigt fräsh ut och dessutom var den inte något vidare dyr heller. :) Det enda kruxet med den är färgen, den är väl egentligen mest brun, men med en nästan lila ton i sig.. :S Jag kan återkomma med en bild så ni fattar.

Är det någon som vet vars man kan köpa "lila" stigläder och sadelgjord med magplatta? Eller ska jag ge upp och köpa vanligt brunt eller svart?:)
 
Sv: "Lila" läder !?

Det är en KenTaur Poseidon. :)

Tack för tipset! Det hade jag inte ens tänkt på själv:idea:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett litet i-landsproblem. Jag hittar inte en sadelgjord som jag vill ha. Har letat som tusan men hittar inte den perfekta...
Svar
2
· Visningar
2 061
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Jag har tänkt önska mig ett par helt nya ridstövlar i julklapp av pappa. Vi skulle egentligen till Sthlm HS där hela resan (med inträde...
Svar
6
· Visningar
2 324
Senast: Wingates
·
Utrustning jag har ett litet litet I-lands problem :), min nya sadel är nästan samma färg som min häst dvs fux :(. jag har svart träns och...
Svar
9
· Visningar
2 019
Senast: Buck
·
Utrustning Hej. Jag är i svängen att skaffa mig en rödbrun sadel (Priceville Edinburgh). Men vad kallas den färgen? Är det hasselnöt? Jag...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp