Lila utrustning

Sv: Lila utrustning

Oh, sån skulle jag också vilja ha, och ett lila flugtäcke vore nice det med! :love:

Delvis KL

nyss-kommit-in.jpg

parlan-lila.jpg

20100826079.jpg

parlan-svart.jpg

Ååååh vad det känns som jag platsar i denhär tråden! :D

Grått Eskadronschabrak med lila kantband
Lila t-shirt
Lila lindor
Lila swarovskipannband
Lila Pikeur ridstrumpor

18201_1303937395.jpg

Haha när jag köpte mitt fanns inte det hellila, men nästa gång jag kom in så låg det väl där ... :O Men sen kom jag på att det blev helt lagom med lila kant, så hemskt underbart snyggt! Så nu måste jag ha de lila lindorna i den mörka nyansen ...:love:

Åh, en bättre bild på mitt ljuslila Swarovskipannband :
164740_1524783039249_1224826396_31205076_5439789_n.jpg

Jag har även ett par mörklila Pikeur ridbyxor, men då blir det för mycket :angel:

LILA<333333

Har sen flera år tillbaka levt för lila!!
Zezz har bara saker i lila/blå/rosa, och allt i andra färger undviks helt :) regntäcke: lila me rosa sjtärnor Transporttäcke: lila/blårutigt vintertäcke: lilarutigt fleecefilt: lila
Inga schabrak för kör barbacka jämt men grimmor: lila, grimskaftet: rosa, Repgrimman å stick: lila
Samma me mej,, i stallet: lila Skola: lila träning: lila sover: lila

VÄLDIGT vackra är vi tkr jag :) Är däremot något RÖTT/APRIKOS/ORANGE/GUL eller turkos, kommer det inte i närheten av mina hästar å mig,, varken en detalj på en fantastisk sadel eller en bandagelinda

Unghingsten, en stor stilig irish cob: Plommonlila/limegrönt på allt han äger :) !

Inga bilder men rider aldrig i komplett utrustning så finns inget intressant på dem ändå x)

lila<333333

har sen flera år tillbaka levt för lila!!
Zezz har bara saker i lila/blå/rosa, och allt i andra färger undviks helt :) regntäcke: Lila me rosa sjtärnor transporttäcke: Lila/blårutigt vintertäcke: Lilarutigt fleecefilt: Lila
inga schabrak för kör barbacka jämt men grimmor: Lila, grimskaftet: Rosa, repgrimman å stick: Lila
samma me mej,, i stallet: Lila skola: Lila träning: Lila sover: Lila

väldigt vackra är vi tkr jag :) är däremot något rött/aprikos/orange/gul eller turkos, kommer det inte i närheten av mina hästar å mig,, varken en detalj på en fantastisk sadel eller en bandagelinda

unghingsten, en stor stilig irish cob: Plommonlila/limegrönt på allt han äger :) !

Inga bilder men rider aldrig i komplett utrustning så finns inget intressant på dem ändå x)

kom på en sak!!
Vet någon vart det finns att köpa lila westernpad?!

KL

Cz lila dagar är nästan förbi eftersom han inte tävlas längre. Men från 1994 och tills nu har jag samlat på mig allt man kan hitta lila. I början var det svårt att bara hitta en grimma och en longerlina men nu är det ju inga problem med vad man än vill ha.
Hittade tom en I love my horse grimma i cob.
_DSC8145.jpg

Jag puttar upp denna tråd, vill se bilder på er lila utrustning.
Jag är på jakt efter ett fint lila schabrak men det verkar dåligt med såna..

Här kommer en bild på vår plommonlila outfit:

2014-03-16-2037_5325fd5ee087c3127ce21af1.jpg

Jag har även ett svart schabrak med plommonlila kant som jag vid en av de senaste träningarna matchade med de plommonlila lindorna och en lila piké (den kan också få vara med kanske även om det inte är hel-lila? :) )

dsc_6133_53f87d589606ee0f44beb42d.jpg

lila tycker jag verkar vara en av höstens modefärger i hästvärlden... hittade ett par lila helskodda och ett matchande träns.... och så ett hööksschabrak... haha det dyker nog upp en lila outfitbild från mig också vad det lider.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Shixle
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka