Lila utrustning

cowgirl81

Trådstartare
Hitta ej nån tråd med lila utrustning.
Så tänkte starta en här, så in med allt lila, själv har jag ett ljuslila westernträns och ett lila regntäcke och en rosa/lila grimma. Har dock ingen bild på grejjerna. Men ska fixa det. Letar efter en svart pad med ljuslila passpoal och svarta benskydd med ljuslila passpoal.

Sv: Lila utrustning

jag har bara köpt fleecetäcke, grimma, borste och hovkrats i lila åt min favvis på ridskolan..
fast om allt går vägen köper min polare honom och jag går in somhalvfodervärd/medryttare och då kommer alla hans saker att vara lila :p

Fixat lite bilder. Westerntränset har stenar på sidostycken, tyglar och (pannbandet)

Täcket

Har dock ingen bra bild på grimman.

Min shettis har lila som "sin" färg :love:

Så när det här dök upp på tradera kunde jag inte låta bil ;)
8373991.jpg

Och såhär söt blev man i det :love:
8380960.jpg

Sen har hon även 2 lila regntäcken, 1 lila vintertäcke, 3 lila benlindor i olika material, 4 st olika lila grimmor, 3 st lila grimskaft, massor med lila nack- och nosludd, massor med lila borstar, har en egen lila ryktlåda. Hon har även ett borstkit för barnen som kommer och rider henne :p
Det var nog allt lila :angel:

Edit: Glömde att hon har 2 st lila hinkar också :D

nice, jo jag bläddrade på ponnyprakts hemsida och hittade senskydd i neoprene för storhäst som är svarta med lila kant.. kolla upp dom! :idea:

Jo jag har vart å spanat på dom. :) synd dom inte har så ljuslila på alternativen på bröstor med mer, som man kan kombinera själv,

Fjante, lila täcke med brodyr :BÄSTIS

Lila lindor på samtidigt.

Lila schabrak.

Oj, en tråd för mig! Har inga bilder att lägga in nu men har följande i lila:

Grimma
Grimskaft
Lilarutiga ridbyxor med svart sadelskärning
Lila/svarta distans ridbyxor
Schabrak
Borstar
Hovkrats
Benlindor
Regntäcke
Tyglar
Rockard! :love: (Målat den själv)

Oj, trodde inte det var så mycket i lila...

DSC00472.jpg

där är mitt lila regntäcke,får i veckan hem mitt rambo wug som också är lila,kanske kan fixa ngn bild på det oxå:p

Kul tråd! Har oxå pippi på lila och beställde lite gjejor från Horze men blev besviken när det första paketet kom. Väntar nu på det andra. Tyvärr var de lila dressyrschabraken slut i stl full. Rider dressyr och hoppning men även distans och ska köpa ett lila distansträns till pållen. Jag har en valack och folk i mitt stall tycker lila är en stofärg. Vad tycker ni?

lila är annars en gayfärg.. :p

min favvis är ju en valack.. han har lila.. :)

Kul tråd! Har oxå pippi på lila och beställde lite gjejor från Horze men blev besviken när det första paketet kom. Väntar nu på det andra. Tyvärr var de lila dressyrschabraken slut i stl full. Rider dressyr och hoppning men även distans och ska köpa ett lila distansträns till pållen. Jag har en valack och folk i mitt stall tycker lila är en stofärg. Vad tycker ni?

min kompis b ponny gick på galoppen förut, han hade lila som sin färg! :D men de var de gamla ägarna till honnom som hade de, själva tycker dem det är jättefult på honnom så de andvänder inget lila på han nu :D

Vår halvblodsvalack fick en gång prova en annan hästs lila regntäcke, han tyckte han var finast i heeeeeela världen. Men sen är han å andra sidan den bögigaste hästen jag vet, han gnäggar ljusare än alla stona i stallet tillsammans och är jättefjollig :D
Men min tränare har en uppsättning lila regntäcken till alla sina hästar, dock tycker jag inte att lila är så snyggt på fuxar och bruna hästar. Däremot är det superfint på svarta, mörkbruna, skimmlar och isabeller!

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Shixle
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka