Lila utrustning

Sv: Lila utrustning

åhh, han såg ut som en minatyrkopia av Sune :love: så söt :idea:

hit borde ju nåågra distansare hitta iaf, verkar ju vara ett helt gäng som har lila prylar :laugh:

nån som har ett lila träns? vill se.. :angel:

Jag o pålle klär oss i lila ibland :)

lilamad2.jpg

(sorry för lite suddig bild)

Närmare bild på schabraket:

lila.jpg

*kl*
Länkar en del av bilderna, blir så mycket annars.

Vi börjar med ett täcke i lila och rosa.

blandat039.jpg

Närbild på täcket

Träns med lila dekorationer

Schabrak och benskydd

Bett med lila bettskivor

IMG_2161.jpg

(tränset är också lila, men det tappade lite färg när jag fotade)

Har fler lila saker som inte är fotade: boots, täcken, svart sadelgjord med en bred lila rand m.m. m.m.
Jag gillar lila :angel: , tur att jag köpt mig ett sto nu så folk kan sluta klaga ;)

Senast ändrad:

*lite kl*

Kan en mörkt färgad musblack passa i lila. Nästan så hästen är mörkgrå/svart. Bifogar bild på henne.

Självklart skulle hon passa i lila ;)

Uppdaterar med lite nytt :D
Jag skulle bara köpa regntäcket, men kom hem med grimma o grimskaft. Matchande såklart ;)

Sen kan min nya ryktbag få vara med på ett lite hörn också. Den har ändå lite lila på sig iaf

Har bara ett lila shires regntäcke vad jag kommer på just nu, men sen har medisen köpt rosa shabrak & lindor till honom :love:

Mina lila bidrag.

Lila boots:
tetris_t_m1_bukemode.jpg

Under all lera är det bortre täcket lila och så är grimman med (btw heter hästen Sune:)):
25860445.jpg

Gälls inte riktigt, men jag i lila:P:
Tetristrav2.bukemode.JPG

Så då har man inhandlat mer lila saker. benlindor, :) hitta även bild på de lila schabraket som ja ska ha lindorna till.

har ett ljuslilametallic schabrak till min kille, har oxå ljuslila lindor att matcha med..

14035910.jpg

Har även haft ett lila regntäcke
7486387.jpg

KL
Jag har ALLT i lila. Det enda som fattas är lila sadel, bett o stigbyglar. Annars så finns allt. Har tagit några år att skrapa ihop så mycket, framförallt de senaste åren har ju lila varit poppis.
Simlangsritten2008_30.jpg

CZ2000.jpg

Bara ett litet axplock.
// Linda

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Shixle
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leverera valp vid 12 veckor?
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025