Lila utrustning

Sv: Lila utrustning

Under all lera är det bortre täcket lila och så är grimman med (btw heter hästen Sune:)):
25860445.jpg
haha va sött, en till Sune med lila grejer :love:

I mars nån gång kommer det lila bilder på Sune som jag känner, polaren har köpt gård nu och ska köpa Sune från ridskolan :love: och då blir det lila för hela slanten :D

25883015.jpg

Har 2 lila täcken till min vita :laugh:
Önskar att jag hade lila benlindor fr horze till honom oxå.
ääälskar allt som är lila, rosa o bling :love:

Idag tackade Sune för den lila grimman och grävde ner den i leran. Tror han vill ha en mer macho färg;)

Jag har de mesta i lila, träns, lindor, shabrak, täcken, ridbyxor, huva och så klart mitt lila släp!!!:love:

*kl*
Idag har jag shoppat nya lila fleece lindor ifrån shires, då jag ju har ett lila schabrak, och dom lila lindorna jag hade var så smala och otäcka, så nu är vi redo igen för att visa oss för älgarna i skogen :angel:

den ser vinröd ut, har du en bild på den i annat ljus eller tillsammans med något annat lila?? :idea:

*kl*

Jag älskar lila, tyvärr har jag ju då lyckats skaffa mig en fux....Men lite lila har vi ändå.
Här är lite exempel på oss, jag tycker inte det är jättehemskt, även om hon är fux och det är lila.

jagodockan-1.jpg

Då vill jag bara säga en sak... Det snyggaste som finns på fuxar är ju lila!! :laugh::love:

Min första tanke var : den där är ju vinröd :p
Men det kan vara bilden som luras :)

24301541.jpg

jaga har allt lila det är våran stallfärg :) ska följa denna tråden med spänning! :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Shixle
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Leverera valp vid 12 veckor?
  • Uppdateringstråd 31