Lila utrustning

Sv: Lila utrustning

Jag köpte ett plommonlila schabrak på h**ks nu i sommar, på rean.. men det kanske finns kvar i någon butik? Jättefint iallafall, kan ta kort på det ikväll.

Jag vet :D
Och det är hur praktiskt som helst.
Dammar det så är det bara att torka av med lite vatten, regnar det så behöver man inte oroa sig för att det ska torka ut.

Och min häst är superkänslig för skav, men inget av detta :)

Tänk vad bra det kan vara med plastträns ;)

Hej tömkörningsjorden är den enda ja hunnit prova, Men den passa inte, va bara 136cm lång om man har på yttersta. Passar ej hingsten här hemma.

Kul tråd! Min dotter sitter och tittar på PonnyPr*kt och drömmer.....Och jag kan erkänna att många saker är ju urfina!

Schabraket är mörkare, det var väldigt soligt.
P7240031.jpg

*kl*

Vad mycket fin lila utrustning alla har. Själv är jag sugen att ha lila som färg till min lilla svarta shettis valack....jag älskar verkligen lila...Men vet inte om det känns konstigt att ha lila på en kille?
Han är ju svart så han passar i det mesta...och jag är egentligen jättetrött på blått...
Och så är jag på jakt efter ett lila dressyrschabrak i storlek full...

Självklart ska du ha lila till din pojke :bump: Du ser väl hur snyggt det är på min lilla svart(bruna) tjej ;)
Lila är skitsnyggt, vare sig det är på pojkhästar eller flickhästar :love:

Vart man hittar lila dressyrschabrak vet jag faktiskt inte. Horze kanske har?

Jag har inte sett något på deras hemsida mer än ett som var svart på ena sidan och lila på andra, så det funderar jag på att skaffa.
Däremot verkar det finnas allround eller hoppschabrak...men det är ju inte jag hjälpt av eftersom jag rider i dressyrsadel för det mesta...

Det kommer nog att bli en del lila saker till shettisen... :)

Jag får ta en tur förbi HOrze någon lunch och se hur det ser ut i verkligheten. Dock har jag fått tag i ett begagnat schabrak nu som jag tror kommer att passa mina lila lindor perfekt...är lite ljuslila... :)

*knapplån*

Har dåligt med bilder men lila är min favoritfärg! Har boots, benskydd, transportskydd, longergjord, grimmor, flyghuva, ett regntäcke, ett rutigt fleecetäcke, ett rutigt fleecetäcke med hals och ett vintertäcke i lila!

Högst på önskelistan står ett fint fleecetäcke i mörklila i storlek 95, om det är någon som vet vart det finns så hojta till!

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Shixle
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka