Lillen är död nu.........

domino

Trådstartare
:cry: :cry: :cry:
I morse kl 9:15 var vi till veterinären och avlivade vår hund, Lillen. Det var fruktansvärt jobbigt! Jag kunde inte vara med där inne så jag väntade i väntrummet.. Men det hade gått bra och precis innan han somnade in hade han suckat högt och sett så befriad ut sa Magnus, sambon.. Det är absolut det värsta som finns med att ha djur, när den här dagen är ett faktum. Lika jobbigt varje gång, man tycks inte kunna vänja sig.. Men nu har det gått några timmar och lite bättre känns det.
 
Vet hur det känns. Min kompis fick ta bort sin igår och det fick mig att fundera hur det kommer att bli när min egen går bort. :cry: :cry: :cry: Hon är visserligen bara 2 år :angel: men tiden går fort när man har roligt.

Jag skickar en stor tröstkram till Dig.
 
:cry:det är så att man får tårar i ögonenn själv, jag kan tänka mig hur det känns. Min hund är 14 år, och det är snart dags för henne med, en stor kram av mig!
 
Sv: Lillen är död nu.........

Beklagar sorgen.. usch, vet hur det känns.. inte kul..:(
 
Sv: Lillen är död nu.........

Hahah Ohh shit!!
men - bättre sent än aldrig;)
och det är ju som sagt Buke,där Allt kan hända...


men du kan väl berätta hur det är nu...har du ngn ny hund?

Haha, jo så sant ;) :D

Nej, ingen ny hund. Numera är det katter jag har, 2 st. Är både häst och hundlös nu. :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 630
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 914
Övr. Hund Min älskade hund dog i tisdags, 14 år gammal. Sorgen är helt enorm men jag har fastnat i ett tänkande med skuldkänslor. När det hände...
Svar
6
· Visningar
1 829
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp