Lillerud??

R

rabbe

är det nån som har gått där lr kanse går där nu?? är det bra där?? jag va där i heljen å det verkar ju versta bra där ju =) e det de lr??
 
Jag går inte på Lillerud men jag bor rätt nära stället :)
Vad jag har hört så är det rätt kass utb. där men som sagt, jag har ju inte själv nån erfarenhet! Skall gå på Vreta i Linköping jag istället :banana:
 
oki jag tycker det varkar versta bra där men jag har bara vart där å tittat en gång jag=)
 
Sv: Lillerud??

jag går här på lillerud å lika så bor här.. skita skoj... men men.. en bra skola är de.. ibland iaf...
 
Sv: Lillerud??

jag går på lillerud (nv-häst) och älskar denna skolan! tycker man lär sig mycket och man får göra många praktiska arbeten för att lära. sen är det jättekul att bo här på internatet, det blir som en andra familj.

ska du börja?
 
Sv: Lillerud??

tråden skapades 2003-06-22, 15:59

så jag tror inte att personen ska börja där iår.. =)
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
397
Utrustning Hej, köpte ett eksemtäcke till pållen ifjol, men det blev inte använt mer än nån gång då det sitter som det gör. Mössan ska ju fästas...
Svar
6
· Visningar
787
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
998
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp