JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lina och Kaizen vann SM-debuten
Moderator
Hästnyheter
Anna Nilsson red Candy Girl till seger i den internationella korta enstjärniga klassen i Össjö på lördagen. Lina Forsberg vann...
Hästnyheter
Lina Forsberg och Kaizen vann CCI1* på Össjö Hästsällskaps internationella tävlingar på söndagen. Ekipaget vann med nästan 20 straff...
Hästnyheter
Söndagens terrängritt på SM i fälttävlan i Hovdala International Horse Trials visas direkt i webb-tv. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
SM-festen Hovdala International Horse Trials avslutades med YR-SM där Isabella Lidbrandt spikade segern och dessutom vann den korta...
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
22 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 46
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Det måste jag testa! Tycker Barkas svans varit så torr och tråkig och eftersom hon verkligen inte gillar att bli tvättad är ju...
Linda_A
34 minuter sedan
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
44 minuter sedan