Lindor!!!!

Sv: Lindor!!!!

Mias har orange lindor. min kompis köpte såna på hästaffärer som ligger vid Vallentuna Ridklubb för några år sedan..

Har sett neongröna och oreanga belindor tillverkade av Bocaj!

Har även sett att Börjes sålt neongröna fleecelindor till exempel på mässan i Göteborg!

*KL* Varit SÅÅ nära att köpa Eskadron´s orangea as-fräscha lindor med matchande schabrak FLERA GGR! :crazy: Dock har tanken 'jag-har-redan-alldeles-för-mkt-som-jag-inte-ens-använder,-alltså-behöver-jag-verkligen-inte-det-här-oxå' satt stopp varenda gång, ( dock rätt stolt nu när jag faktiskt inser att jag kunnat stå över så många ggr! :angel: - för en gångs skull :crazy: :angel: )

Jag har neongröna, neongula och televerksorangea lindor (fråga inte varför för jag vet verkligen inte), ja samt schackrutiga...
Alla är köpta från Kings Hästsport. Billiga, 100kr/fyra stycken.

Tror föresten även att Horse Guard har limegröna och orangea.
HG är ett märke som säljs i sk. "riktiga ridsportbutiker" (finns en butikskedja med butiker lite här o var i hela landet, som heter så).

Ullared har (har iaf haft) i både orange och neongröna lindor, och matchande schabrak :angel: schabraken kostade 49, lindorna kostade typ 40..

jag hittade mina slimegröna i börjes monter på globen för nåt år sen.
50 spänn för fyra stycken - helt ok :D

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
531
Senast: Elo
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: Svartkatt
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
241
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka