Lines hot or not-lista

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nebraska
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 57
  • Visningar Visningar 3 357
Sv: Lines hot or not-lista

Vilken är den snyggaste hästen,och vilken kusk har den elegantaste stilen? Lägg ihop ett plus ett, och det blir ;)-?

*kl*
Den som kommer hit o städar inför kvällens fest (lr kanske allra helst städar upp i morgon...) lovar jag ordna så den hamnar högst upp på Hot-listan... :D ;) (Kom igen nu då Ballerina!!! ;) )

Well,i alla fall jag skulle känna mig helt misslyckad om jag startade en häst i uselt skick.

Well,i alla fall jag skulle känna mig helt misslyckad om jag startade en häst i uselt skick.

Javisst. Det jag inte förstår är vad det tillför programmet att det står en expert och hänger en kollega?

Han hamnar ju på din Hot-lista bara för att han sa att din häst var fin. Erkänn att du är lite svag för honom nu bara för det.

JAG har också sagt att Karma är fin. Men inte f-n får jag vara med på någon Hot-lista inte *muttrar ilsket och besviket*

Lines, du är ingen snäll kompis :( Nu tänker jag inte stå och dissa utstyrslar med dig fler gånger förrän du satt upp mig på hot-listan med en förbaskat bra motivering!

:rofl:

Jahaja... nu fjäskar hon minsann... jaja du FÅR väl komma hem till mig och snacka skit då :angel:

Jag FÖRUTSÄTTER att jag kommer att inneha en smickrande förstaplacering på Hot-sidan... Tror att du får spö annars :rofl:

pissråtta. Den dagen jag skaffat travare kommer det ändå inte att duga åt dig eftersom det sannolikt skulle bli en pseudosporthäst...

Jag får väl skapa en egen lista och sätta upp mig själv helt enkelt :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka