pilmen

Trådstartare
Har fastnat lite för Lippos träns, även tyglar. Är dock osäker på kvaliten eftersom det ändå är ett budgetträns.
Ni som har läderprodukter från Lippo, hur är kvaliten? Hållbarhet, mjuka?
Tack :)
 
Är inte helt nöjd med mitt träns som jag har haft i många år nu. Då är lädret bättre på mitt 300 kronors träns från Hööks. Tycker dock lädret på mina andra produkter ifrån lippo har bättre läderkvalite.
 
Jag har nyss köpt ett hackamroe från Lippo, hoppas det håller men har ingen åsikt än, känns typ som man förväntar sig för den prislappen.
Hade ett Lippo-träns till ponnyn jag hade förr, det var fint det halvår jag hade det iallafall.
 
Har visserligen inte något träns från Lippo men hade under flera år en Lipposadel i kalvskinn samt tillhörande stigläder och sadelgjord. Var väldigt nöjd med kvaliteten på både sadel och övrigt. Stiglädrena har jag fortfarande kvar och de är i skick som nya trots användning flera dagar i veckan under många år nu. Har inte alls upplevt Lippo som ett "budgetalternativ" utan tycker det är helt ok kvalitet.
 

Liknande trådar

Utrustning Har nyligen fått en Lippo Jessica Pro utprovad och den ligger faktiskt helt perfekt på min lilla pålle. Rider mest dressyr men tänker...
Svar
0
· Visningar
569
Utrustning Hej! Jag läser till sadelmakare men eftersom jag är helt ovetandes om vad som är modernt och vad som går hem hos hästfolk idag behöver...
Svar
12
· Visningar
1 357
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 090
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: lillan222
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp