Lista över stuterier?

Tanja

Trådstartare
Finns det någon sammanställd lista över islandshäststuterier? Jag funderar på att köpa ett islandshästföl av god stam och vill veta vilka stuterier som finns.

Sv: Lista över stuterier?

Innan tråden övergår i sk otillåten länkning, så nej såvitt jag vet finns ingen sådan lista. Titta igenom annonssidan, det finns många avlare även av mindre karaktär som säljer föl med mycket fin stam.

Sv: Lista över stuterier?

kolla stam(bedömningar) kan man se på Worldfengur

Det finns även mindre avlare som avlar fram riktigt fina hästar! vet bland annat ett ställe där dem just nu har bara 1 sto som de avlar på, men det stot har bra stam, och väldigt hög bedömning (10 för tölt!) och de har få hästar, men de hästar som de föder upp är av riktigt bra kvalite

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Mli
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 563
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
228
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka