Lister Star Clipper ????

NoExit

Trådstartare
Hej alla, är det någon somhar en Lister Star Clipper, vad tycker ni ?
Blir den varm ?????
Hur kort klipper den, kan man justera antalet mm ?
Klipper den snyggt eller blir det randigt på sidorna av den , kanterna liksom ??
Mvh I

Sv: Lister Star Clipper ????

Jag har en som jag gillar jättemkt!
Den klipper lagom kort, men man kan inte välja själv hur många mm. Inte randigt alls, den klipper verkligen snyggt! Den blir lite varm, men oljar man den var 10e minut så är det ingen fara att den bränner hästen. Den är väldigt lätt o smidig att hålla på med men sen så har den ju också ganska liten kapacitet, tar ngt längre tid att klippa med än tex en Alfa laval. Men den är inte långsam! Skulle däremot inte köpa den till att klippa en mkt tjock-pälsad häst.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 552
Senast: cassiopeja
·
Äldre Vet att det finns många härinne som kan det på sina fem fingrar och det jag har hittat har ett par år på nacken med brutna... 12 13 14
Svar
271
· Visningar
28 615
Senast: Breaktown
·
Hästmänniskan Kan börja med att säga att detta inte är aktuellt i dagsläget men kan komma att bli längre fram. Och använder anonymt nick för att det...
Svar
10
· Visningar
2 212
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈