Det som är värt att tänka på är att på hund buke är det hundägare som till största del har hund som sitt största intresse och som lever och andas hund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läser man bara på forum eller grupper på fejjan där det finns många som tränar hund mycket, så kan det säkert verka så.Tack för era tankar! Nej, jag får nog inse att någon hundägare som tävlar kommer jag nog inte bli. Däremot så springer jag mycket i skogen och kan absolut tänka mig att lära mig mer om hur jag kan fortsätta vara ute men mer på en hunds villkor (finns kurser har jag sett). Jag tänker bara att jag kanske kan vara en hundägare som trots att hund inte är mitt primära intresse så kan det kanske funka om hund är något jag kan och vill prioritera. Men jobba måste jag, och ibland handla, se på film, plantera om i trädgården, gå till läkaren osv. Detta bör väl ändå en hund klara av att leva med? Jag är inte ensam om hund, men det klart att jag tar en stor del och det är jag 100% inställd på. Men jag är som person en som letar fakta och när man letar runt, då framstår hundägande som nästan omöjligt att kombinera med ett "vanligt svensson liv".... Det är nog det som ger mig lite ångestkänsla.
Det som är värt att tänka på är att på hund buke är det hundägare som till största del har hund som sitt största intresse och som lever och andas hund.