Bukefalos 28 år!

Lite bilder

Tänkte fel:

Utgifterna nu på denna kull blir lite drygt 5800:- och då är inte mat och sand medräknat.
Säljer jag alla, får jag ju in kansk 5+5+4,5 dvs 14500:-
14500-5800=8700. Räkna bort 700 i annat som kommer med.
Alltså tjänar jag dryga 8000 på den här parningen. Iaf 5000:- kommer gå in på vet.bufferten som jag också använder vid parningar. Resten hittar jag säkert andra hål att stoppa i :(
 
Har glömt att skriva det här och du kanske redan berättat om det i nåt annat av de 200 inläggen om bebbarna :devil: ;):

Vad STRONGT att du uppenbarligen var barnmorska själv :) :bow:! Det skulle jag aldrig ha vågat :o

mandalaki
 
:o :p
Äh, Yoga skötte det mesta jobbet själv. Hon navlade av och åt moderkakor, de jag gjorde var att torka blåvita tjejen om näsan för Yoga glufsade moderkaka och lillflickan andades bubblor. Sen fick jag hålla fram den sista, Yoga var lite trött på att föda och slickade sig bara i baken.

Det var kladdigt, blodigt och alldeles... alldeles underbart :D
Fast det luktade väldigt illa :p
 
man får ju en riktig adrenalinkick när de tittar ut de små liven. är ju nervöst med!
fast jag tycker synd om mammorna som ska klämma ut dem och sedan äta vissa saker. vill inte säga vad :angel:
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 422
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 662
Senast: Mabuse
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 114
Övr. Hund Alltså, nu vill jag höra era tankar och upplägg kring inlärning av personspår. Jag vill börja spåra med min collie-tik och eftersom hon...
2
Svar
25
· Visningar
3 508
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp