Lite rád om nyársafton.....

Förstár vad du menar....
Innan jag tog in pállarna sá hade folk ,redan tidigt ,börjat med lite raketer. Hästarna brydde sig inte alls.
Strax innan tolvslaget hade jag fortfarande luckan öppen med en lugn häst. Vid tolv small det sá jäkligt sá att stor hästen började blása lite och hoppade till och dá skrek jag till sambon att han skulle stänga.
Mitt sto ville ju hellre ha kvar huvudet ute....
Vet inte om det hade gjort henne lugnare att se vad som págick, eftersom hela stallet skakade :crazy:
Mánga hästar här stár ju i uteboxar och ingen annan häst här omkring tycks reagera.
Vet inte om de kan vänja sig vid nágot som bara händer en gáng om áret....
Jäkla raketer. :(
 

Liknande trådar

P
Hästvård Bor i raketernas mecka och hade förra áret en smátt hysterisk dam i stallet. Hon kastade sitt förra föl i 7:e mánaden och nu infaller...
Svar
16
· Visningar
1 299
Senast: Pirayan
·
P
Foder & Strö Jag har tvá ston, en shetlandsponny pá tvá ár och ett dräktigt (90 dygn) halvblod som är sju ár. De gár i gräshage under dagen och stár...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Korven
·
P
Avel Har ett sto som för ca ett ár sedan blev triangelmärkt p g a ett dáligt läkt benbrott. Dá hon är en korrekt, vacker, ridbar och mycket...
2
Svar
30
· Visningar
3 142
Senast: Pirayan
·
P
Foder & Strö Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har nu flyttat till nytt hus och fátt mitt eget stall. Allt är bra förutom att jag inte vet vad jag...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Pirayan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp