lite roligt..

Prillan

Trådstartare
läste jag idag o tycker att det var så passande:banana:

Du ska inga andra hundar hava JÄMTE mig....
Spr_5_d.jpg
[/IMG]

här är gubben o Jämthunden Darko på spårträning hos Gnist som även tagit kortet.
prillan

Sv: lite roligt..

åsså glömde jag ju skriva att ni skulle komma med andra rasers "ordspråk" hur var den med taxen nu då?

:rofl: sen har ju gubben sin åsikt; att det finns bara en hundras som är hund hela tiden och det är "jämt"hund o dessutom tillverkade av spetsteknik:rofl:

Finns det något ballare än lapska vallare...

Kommer strax, till slav född är ingen tax är i alla fall en variant på det temat om taxar och deras tjusrskallighet :D

Och du kunde ju ha tagit en bild när han hade näsan i backen och inte den, där han upptäckte mig i busken :rofl: :rofl:

Finns det något ballare än lapska vallare...

Kommer strax, till slav född är ingen tax är i alla fall en variant på det temat om taxar och deras tjusrskallighet :D

Och du kunde ju ha tagit en bild när han hade näsan i backen och inte den, där han upptäckte mig i busken :rofl: :rofl:

:rofl:lapska vallar var ju frän..

ja men han var ju så sööt på den där - Darko alltså;)

"Kommer kallad men ej strax ty född till slav är ingen tax"
:D

läste jag idag o tycker att det var så passande:banana:

Du ska inga andra hundar hava JÄMTE mig....
Spr_5_d.jpg
[/IMG]

här är gubben o Jämthunden Darko på spårträning hos Gnist som även tagit kortet.
prillan

:rofl::rofl::rofl: så klockren.....
finns det nått ordspråk om schäfer eller papillon?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 136
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
207
Senast: geting
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 543
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka