Liten fråga

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Beauty_Boss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 221
B

Beauty_Boss

Liten fråga bara, kan man kvala nationellt (FEI-klasser) i LA:6? Eftersom det innehåller enkla byten och skolor!

Sv: Liten fråga

Ja det borde man, det står väl i TR att man kan kvala i klasser som innehåller just skolorna och enkla byten..

Däremot har jag aldrig sett programmet på ponnytävlingar.

Okej, tack för ditt svar :) Inte jag heller, men jag ska åka på en tävling i Augusti då de har LA:6 och om jag mot alla odds skulle få över 62 % skulle det va kul o veta :p

Aaaha;) Jag såg det sen.. hade inte läst propparna till nån av tävlingarna.. hehe! Kommer du till Ås då?? :P

*knapplån*

Vill tipsa vissa användare i den här tråden om den utmärkta pm-funktionen som är bra att använda om man vill prata om annat än trådskaparens sakfråga...

/B_A_L, moderator

Jaja... hoppas!! :D Är det någon som vet att dom ska till Ås den 5:e Augusti då?? :P

Ja men jag kan ju inte PM:a hela buke och fråga om nån ska till Ås? Det måste jag väl få skriva i tråden när det är det vi har diskuterat, vilka som ska på vilka tävlingar?

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 595
Senast: Mirtai
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 264
Senast: Emro
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 999
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka