Bukefalos 28 år!

Liten makeover

Sv: Liten makeover

Lite skandinaviskt, kanske? :idea:
Bilden visar min systers vardagsrum så som det såg ut förr. Nu är både soffan, mattan och Lack-hyllan utbytta, men hon har fortfarande kvar den där lugna, harmoniska stilen. Dessutom har hon nu världens vackraste gamla, vitmålade skåp i ena delen av vardagsrummet som verkligen sätter pricken över i:et på stilen :love: Tyvärr har jag ingen bild på den...

Det ironiska är att min syster avundas min stil och önskar att hon hade det så hemma hos sig, och jag vill ha hennes stil :D
 
Sv: Liten makeover

hahaha visst är det knasigt att det kan vara så, att man trånar efter andras hem samtidigt som dom trånar efter det man själv har.... Det är skitsvårt det där, att bli nöjd och hitta sin egen stil.... jag har varit mästare på att köpa och sälja möbler men aldrig bli nöjd.... :rofl: Sen kom jag på att jag skulle sluta stressa i mina val och ta en sak i taget och ett rum i taget (som du gör) då är det lättare hitta rätt.... och inte ångra sig efter en vecka...

jag har en del arvegods och sånt som andra säert tycker är UGLY men jag tycker dom är fina för dom är mer än möbler.... samma med personliga detaljer, bilder.... saker som väcker minnen och har possitiv historia.... om jag inreder mitt hus i bara nya prylar tar det säkert 5 år eller nått innan det känns som hemma.... du ska bara veta hur många möblemang vi haft senaste 6 åren :angel: typ 7 soffgrupper :rofl:
 
Sv: Liten makeover

jag är ju fortfarande omodern och har en bildrörstv, och på dom är det ju glasruta och det går kanon att damma av med sköjmedel.. vet inte vad det är för slags ruta på plattvn?
 
Sv: Liten makeover

Hann ta några få bilder på huliganen... kom mkt hundar och störde.... inte lätt hålla reda på galen valp och kamera samtidigt *magsår*
http://www.pixbox.se/alb939962

Tycker autofokusen var för seg för mig, annars var Tamron hur fränt som helst att testa på!
 
Sv: Liten makeover

Gud vad jag hatar såna där väggord typ det som var på pelarn, "nähä, är det där en pelare, jag trodde det var...", eller kök i kök osv. Det kan väl vara okej om det är personliga små ord!
 
Sv: Liten makeover

Tack! :)

Köpte kuddar idag för 500 kr, fastän jag har kuddförbud :o Hade inte tänkt behålla de med svart mönster så jag tänkte att "Åh, då blir det ju inte så dyrt" men jag gillar dom så mycket så jag MÅSTE behålla dom :) Så nu sitter jag här och är 500 kr fattigare. J lär väl bli galen när han kommer hem... :angel:

BildH578.jpg
 
Sv: Liten makeover

snyggt, du har inte funderat på att sätta en skimrande vit medaljongtapet som fond bakom sängen? Det är sjukt snyggt tycker jag :angel:
 
Sv: Liten makeover

Ooh, det skulle kanske vara nåt...! :idea: Fast det lär nog inte bli varken målning eller tapetsering förrän efter jul... Lite knapert i kassan just nu :angel:
 
Sv: Liten makeover

Vad fint det blev med kuddarna! Verkligen fin stil på det hela.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag och sambon flyttar till hus i mitten av maj och det kommer bli en del renovering. Köket skall rivas ut och bytas helt och hållet...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: Flash5
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 445
Senast: Tjôta
·
M
Hemmet Skrev i någon tråd för ett tag sen om att måla om i sovrummet. Innan va det röda väggar samt furu tak och körsbärsgolv. Nu blir det...
2
Svar
22
· Visningar
2 085
Senast: Modett
·
Hemmet Håller på rustar mitt sovrum. Är bara väggarna kvar nu som ska fixas till men velar lite hur jag ska göra. Har en grå ganska stor...
Svar
8
· Visningar
1 867
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp