Bukefalos 28 år!

Liten ovetenskaplig...

Sv: Liten ovetenskaplig...

Vi har ingen tv, den fick inte flytta med då vi flyttade till huset ifrån lägenheten, då finns det ingen tid till att använda den längre ;) kan väl ibland sakna att inte kunna se film någon kväll, men inte nog mycket för att skaffa någon.
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Jag har ingen och har inte haft på 8 år eller så. Väldigt irriterad på att man nu måste betala avgift även för datorer. Kollar på TV kanske en gång i halvåret om den råkar stå på hos någon kompis. Aldrig använt SVT play.
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Har ingen tv sedan jag flyttade för 4 år sedan.
Det enda jag lite kan sakna är att kunna ha tv:n på i bakgrunden, gillar att sitta och plugga framför något lagom ointressant program.
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Har en tv men den är inte inkopplad. Hinner inte titta på tv :p
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Vi har TV men, håll i er nu, det är en TJOCK-TV...:D Mestadels maken som tittar. Jag är mer för datorn. Men det finns saker som jag tycker är roliga att titta på, som t.ex. Anthony Bourdains reseprogram, hästtävlingar, div. matlagningsprogram lite då och då, Så mycket bättre, melodifestivalen... Så helt utan TV skulle jag inte vilja vara, även om det inte är något jag prioriterar tillräckligt för att lägga en massa pengar på.
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Jag är TV-lös och hinner ändå inte med allt jag tänkt mig.

När jag hade TV (tjockis) så använde jag den en gång om året. Jag kollar varken SVTplay eller film på datorn heller.

Däremot bråkar Radiotjänst med mig och vill att jag ska medteckna mig på min mors licens. :meh:
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Har ingen tv, men kollar på en hel del serier på datorn.Har inte haft tv på drygt 3 år.
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Ingen TV sedan 2006. Erkänner att jag ibland kollar Downton Abbey + en del andra program (Antikrundan:d och uppdykande engelska dramor/deckare) på SVT Play. Köper en hel del film/TV-serier på DVD och tittar på. Nyheterna får jag genom att lästa SvD och DN och i förekommande fall BBC och Al Jazeera på nätet.

Jag har nu kommit till stadiet att jag tycker att TV-apparater är väldigt störande. I alla möjliga former. All denna webb-TV som invaderar seriösa nyhetssidor är ett stort irritationsmoment för mig. Jag vill läsa, jag vill inte sitta och titta.

Det är så skönt att slippa TV!
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Jag har ingen TV. Tittar ibland hemma hos en kompis men det är sällan något vettigt och oftast somnar jag...
 
Sv: Liten ovetenskaplig...

Ingen tv längre, har bara haft när barnen växte upp. En B & O finns i huset men den fungerar inte sedan ett antal år, men snygg design:)
 

Liknande trådar

  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 160
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag ska flytta och köpa en tvättmaskin till min nya lägenhet. Frågan är om jag ska ha en med inbyggd torktumlare eller inte? Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
1 206
Senast: Hoarfrost
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 267
Senast: Fiorano
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp