JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Freyr
Startdatum
Startdatum
18 Okt 2005
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
141
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Hästnyheter
Det gick undan när Jonathan Hansson var inne på banan med Unsphinx D'hurl 'Vent, och ekipaget tog hem segern i Prins Carl Philips pris...
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
7
8
9
Hästnyheter
Under lördagen på Änglahoppet hos Borås FRK gick den andra av fyra semifinaler i Prins Carl Philips Pris.
Skrotvärde bil
Fordon Ok, detta är en kunnig bilmekaniker som byggt om många såna tidigare. Han får ta det ansvaret själv.
abc
Alldeles nyss
Att lämna i smyg
Juridik & Ekonomi Du kan väll ringa soc anonymt och fråga dom vilken möjlighet till stöd det finns av dom. Ibland får man ju en typ av lån i väntan på att...
monster1
3 minuter sedan
Svar: 192
Visningar: 26 470
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid De på översta raden tror jag är för rullfåll (aldrig testat själv, men sett klipp på Instagram), den till vänster känns som en vanlig...
Ceta
4 minuter sedan
Svar: 1 587
Visningar: 87 065
Allmänt
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Tonto
3 minuter sedan
Svar: 344
Visningar: 35 597
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Vad kul! Ja precis, levandefodret bör man ha säkrad tillgång till innan, kan ju vara en kultur av blackworms eller vad som. De verkar...
Scandi
10 minuter sedan
Svar: 1 442
Visningar: 43 760
Djur
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt I dag är jag hemma och jobbar och Sparky är pigg och glad och nästan sig själv igen.
Säger nästan för att även om hon gick på toa i...
Hoarfrost
27 minuter sedan
Svar: 1 175
Visningar: 62 287
Katt