Livet efter missfall

@Energi Hur har det gått..?

Jag har haft tre graviditeter, varav ett missfall. Det var bland det värsta jag gått igenom i mitt liv, psykiskt. Krånglade även mycket fysiskt.

Du funderar på om de kommer att ha glädje av varandra om det skiljer för mycket.
Det tror jag! Det skiljer mycket på mina två. Just nu är dottern och hälsar på sin storebror som bor i ett annat land. Hon tog flyget själv, han mötte upp på flygplatsen. Nu får de rå om varandra och bara vara syskon, utan en mamma som lägger sig i...
Det skiljer 15 år på dom......:heart

Första ultraljudet i vecka 8 visade ett tickande hjärta men blödningarna fortsatte i nästan 3 veckor. Nu har de slutat och jag ska på nytt ultraljud imorgon, vecka 12. Slår hjärtat fortfarande imorgon kommer jag nog känna mig lugn...are.

Så himla fint, tack :heart
 
Första ultraljudet i vecka 8 visade ett tickande hjärta men blödningarna fortsatte i nästan 3 veckor. Nu har de slutat och jag ska på nytt ultraljud imorgon, vecka 12. Slår hjärtat fortfarande imorgon kommer jag nog känna mig lugn...are.

Så himla fint, tack :heart
Jag håller alla tummar, tår, tassar, hovar och klövar jag kan skrammla ihop för dig imorgon ❤️❤️❤️
 
Första ultraljudet i vecka 8 visade ett tickande hjärta men blödningarna fortsatte i nästan 3 veckor. Nu har de slutat och jag ska på nytt ultraljud imorgon, vecka 12. Slår hjärtat fortfarande imorgon kommer jag nog känna mig lugn...are.

Så himla fint, tack :heart
:heart

Tänker på dig och hoppas det går bra.:heart
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 903
Senast: cirkus
·
Relationer Du var som ett gift som spred sig genom varenda ven i min kropp. När du kom in i mitt liv så tappade jag allt annat. Det fanns bara du...
2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: Miran
·
Gravid - 1år Hej! Jag är 36 år och är i min första graviditet. Jag har alltid varit inne på att jag inte ska ha barn men jag och sambon har...
2
Svar
35
· Visningar
4 777
Senast: lil-sis
·
G
Gravid - 1år Jag fick ett tidigt missfall i början av november (7-8e). Mensen dröjde sedan lite längre än vanligt och jag började med mina p-piller...
Svar
3
· Visningar
1 732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp