Zarro

Trådstartare
Mitt ljud fungerar jätte bra när jag ska höra på musik som jag har på min dator men då tex jag ska lyssna på musik på youtube så kommer det inget ljud.
Min killkompis sa att jag skulle titta så att jag hade i kryssat så att det skulle komma ljud på webbsidor och den är i kryssad.
Vad kan det vara för fel?

Sv: Ljudfel

är det alltid så eller fungerar ljudet från tex youtube ibland?

Det har blivit så på min laptop nån gång, alltså att jag inte kan lyssna på vissa hemsidor men itunes funkar utmärkt. Då har jag startat om datorn och då funkar allt. Vet faktiskt inte vad det kan vara=/

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 419
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
796
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka