bettysmatte
Trådstartare
Har spelat in ett fågelljud på min telefon (android) och skulle vilja dela det på Facebook. Kan man det? Hur gör man i så fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du gör på samma vis som när du delar ett foto, du väljer bara ljudfilen att dela istället.
Aha, det gör mina.
Vet du var den ligger?
Den ligger i "Mina filer".
Jag går in i mina filer och markerar ljudklippet, sen dela-knappen i överkanten. Sen är det bara att välja var jag vill dela (obs att det går att bläddra ner på sidan, det missade jag första gången).
Försökte bläddra ner (och även åt sidan), men det går inte... Vad sjutton är det jag missar???? Jag kan inte se alls så många val att dela till som när jag vill dela en bild från fotogalleriet.
Hur gör man detHar du gett Facebook tillåtelse till "mina filer"?
Hur gör man det?
Nu har jag inte min android här, men under inställningar borde du kunna gå in i programhanteraren.Har för mig att den ligger under "mer".
Då är jag rädd att jag inte har fler förslag.Hrm. Har kikat där nu. Jag hittar inget om åtkomst till "mina filer", men det står att facebook har åtkomst till ljudinspelning, vilket ju var det jag gjorde. Jag har faktiskt ingen aning om hur jag ska göra... Och googling hjälper inte precis heller.