ljusbeige schabrak på tävling?

shlubberdubb

Trådstartare
Jag är så gammal så jag kommer ihåg att man förr tävlade i ljusbeiga ridbyxor. Jag tycker dessutom att det är vrålsnyggt.

Nu undrar jag om man kan tävla i ljusbeige schabrak? Tror inte att TR specar att man måste ha vitt.

Har nämnligen hittat det ultimata schabraket som har broderi med lönnlöv i guld. Jag har alltid älskat lönnlöv och det är så snyggt så det finns bara inte. Ska skaffa sådana i svart också för vardag och träning.

Så, vad tycker ni? Kan man tävla i ljusbeige eller *måste* man ha vitt?

(Kan ju tillägga att jag kommer ihåg att en period var det hyper modernt att rida i champagne färgat schabrak och ridbyxor på tävling.)
 
Sv: ljusbeige schabrak på tävling?

kan du inte visa hur schabraket ser ut? låter snyggt!
 
Sv: ljusbeige schabrak på tävling?

Jag tävlar i bruna och blåa schabrak och har inte blivit diskad än;)
 
Sv: ljusbeige schabrak på tävling?

Kan tipsa om att det är ett hansbo.. tittade på det när jag var på city gross häromdagen :laugh:
 
Sv: ljusbeige schabrak på tävling?

tyckte det verkade vara bra kvalitet.. det enda som hindrade från att det fick följa med hem var mitt samvete och en titt på plonboken :p men höstlöven var jättefina:love:

är liksom lite mocka känsla över tyget på utsidan :laugh:
 
Sv: ljusbeige schabrak på tävling?

tyckte det verkade vara bra kvalitet.. det enda som hindrade från att det fick följa med hem var mitt samvete och en titt på plonboken :p men höstlöven var jättefina:love:

är liksom lite mocka känsla över tyget på utsidan :laugh:

Ah sjysst! Sånt gillar jag. Har idag varit inne på butiken och beställt in ett svart och ett ljusbeiget. Förhoppningsvis kommer dom nästa vecka. Beställde också kandar, Hansbo Klassik Highlander. Fast jag sa tilld om att jag inte garanetarar att jag köper det om jag inte gillar kvaliten på det. De var helt OK med det.

:-)
 

Liknande trådar

Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 225
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 144
Senast: Nevermind
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 686
Senast: monster1
·
Dressyr Insåg i morses att jag klantat mig totalt! Hade helt och hållet glömt att jag kastade mina vita ridbyxor för ett tag sen och inte köpt...
Svar
16
· Visningar
1 525
Senast: ajdidodii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp