Locka ut bebis

Sv: Locka ut bebis

Hint, vindvissla startade en egen tråd och har även hon fått sin bebis :D

Sv: Locka ut bebis

Fast idag har jag känt värsta trycket ner mot utgången så det kanske närmar sej? Hjälper det om man skickar in en ficklampa kanske?

AJ! Sånt får man inte skriva när jag sitter här med rejäla förvärkar sen 3 h tillbaka. F*n vad ont det gjorde när jag skrattade till ;)

Jag stannar nog hemma från jobbet idag och ringer BM när hon är på plats. Jag har ju 1 månad kvar till BF :( Men jag kommer inte klara av att jobba idag pga att det helt enkelt gör ont. Nu ska jag läsa vidare och se om ni fått era bebbar eller inte :bump:

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 309
Senast: MiniLi
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 543
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Pass förvaring
  • Vi som letar häst II