Lockigt hår

Tack, jag har alltid undrat hur en sån grunka ska användas :o Jag har dock tunt, frissigt skandinaviskt hår så det är inte så mkt massa att blåsa igenom så då kanske det inte funkar....Borstar jag inte har jag fina lockar i underhåret och lite friss ovanpå. Borstar jag har jag friss överallt :meh:
Kan inte skada å testa, jag har rätt mkt å långt hår. Men borde fungera på alla lockar tänker jag, blåser man med kall luft kan man hålla upp håret ända in till hårbotten så det håller sig på plats när man blåser ☺️
 
Jag tror att det kan vara själva produkterna som ställer till det? Använder Respons nektar eller honung både i schampoo och balsam. Håret kliar inte, blir rent och framförallt är det billigt. Men det ser inte alls kul ut. Så måste nog byta ut dessa.
Har tidigare haft faith in nature som jag trivts med. Inte heller då var håret perfekt men bättre än nu.
Många produkter kliar annars i hårbotten så kan inte använda vad som helst eller för ofta.
https://www.curlsbot.com/
Om du tror att curly girl kan vara nåt för dig, så kan man enkelt pastea in ingredienser på den sidan och se om dom är godkända 😊
 
Tack, jag har alltid undrat hur en sån grunka ska användas :o Jag har dock tunt, frissigt skandinaviskt hår så det är inte så mkt massa att blåsa igenom så då kanske det inte funkar....Borstar jag inte har jag fina lockar i underhåret och lite friss ovanpå. Borstar jag har jag friss överallt :meh:
har också tunt hår, både strån och mängd, diffuser funkar utmärkt på mitt hår :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 243
Senast: Calmiche
·
Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
11 302
Kropp & Själ Har sedan början av tonåren haft dålig hårkvalité, visserligen rätt tätt med hårstrån, men dom är tunna, frissiga och torra och helt...
2
Svar
24
· Visningar
4 129
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har aldrig haft för vana att gå till frisören men gjorde det i alla fall för några månader sedan. Den frisören tyckte jag skulle...
29 30 31
Svar
608
· Visningar
42 698
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp