Logotypstorlek på tävling

qwerty

Trådstartare
Har försökt söka (både här och i TR) men hitta inget svar, så nu frågar jag rakt ut och hoppas att någon vet. Är Schockemöhle-schabraken tillåtna vid tävling? Logotypen är ju ganska stor nämligen, men samtidigt så är det ju många som tävlar med Scapa-schabrak och på dessa tycker jag att logotypen är ännu större!? Någon som vet? :)

Sv: Logotypstorlek på tävling

Ja, det är det som är så svårt tycker jag. Om man köper ett märkesschabrak, och nu för tiden brukar ju logotyperna vara riktigt stora och övergripande i hela schabrakets utformning. Har ett superläckert schockemöhle hemma som jag skulle vilja tävla i, men vet inte om företagsnamnet blir för stort sas.

Sv: Logotypstorlek på tävling

Jag tävlade i ett schockemöhle schabrak under allsvenskan i dressyr och ingen sa något iaf :D
Hade med mig annat ifall men det var ingen som klagade :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 671
Senast: Tiger tok
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
810
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka