cactuspower

Trådstartare
Titta här! :bump: :bump: :bump:

Jag har hittat ett Amigo Cooletäcke i brunt med ljusblå kant, det vore ju döläckert på din lilla snygga skäck :love:

Amigo_Jersey.jpg

med matchande transportskydd och allt! :banana:

Sv: Lord Owen

VAR hittade du det där?????? :love: :love: :love:

Måste ha! :bump:
Det skulle passa som handen i handsken på Owe.
Gosh vad fint det var. :love: *dregla*

Jag hittade det. :D
Det där täcket ska jag ha.
Nu har jag ju nytt köpt nya transportskydd och de går inte att lämna tillbaka.. Skit också. Täcket får räcka. :p

Har du köpt det där täcket du skulle köpa än då? :)

Äääh ni har bara dålig smak. :p :devil:
Men delvis håller jag med, det hade kunnat vara annat kantband.
Tur att största delen är brunt. :love:

Vad bra att du hittade det.
Jag tycker det är fint, men håller med om att kantbandsfärgen också skulle kunna ha varit i en annan färg. Färgen passar kanske inte på alla hästar direkt, men på vissa fuxar och skäckar tror jag det skulle vara fint. Dessutom kanske det är som med övriga HW täcken att färgen är finare i verkligheten..

Tyvärr är brunrutiga Rhino Wug slut hos Strömsbergs :cry:

Men det grönrutiga Rhino Original är mycket snyggare än det brunrutiga Rhino Wug!

DSCN2755.jpg

:love:

dessutom gick det att sätta halstäcke på det! finns fästen för det, så tills det kommer ett rutigt rhinohalstäcke så kör jag med ett knallblått från hööks jag hade liggande :crazy:

DSCN2770.jpg

Men vad gör man, det är ju kallt o snöigt ;) och jag ville inte ha det blårutiga (även om det var ruggigt snyggt!) för där gick inte halsen att ta bort och jag har redan ett täcke med fast hals...

Nä, det är nog inte många hästar som passar i det.. Men det har ju nästan exakt samma bruna nyans som Owe har på fläckarna. :love:

hejsanhoppsan.jpg

Synd. :( Men det kanske finns på andra ställe nästan lika billigt?

Senast ändrad av en moderator:

Nää, det gröna är rätt tråkigt tycker jag. :p
Det blå är fult och det bruna är jättesött, som ett pepparkakstäcke.

Haha tänk så olika smak man kan ha, jag tyckte det bruna var jättefult :p skulle inte passa mina i färg alls..

Nä, det bruna skulle nog inte se särskilt bra ut på en svart häst. Det håller jag med om. :D Men på min är det jättefint. :) Jag antar att du sett täcket i verkligheten och vet att HW's reklambild är rejält missvisande i färg? :p

Sedan måste jag fråga en sak om din sadel helt OT, visst var det du som hade en Crown Jessica? *senil* Var köpte du den (beg., ny?) och vad gav du för den? Nyfikon.

Jag har varit på Strömsbergs gård och sett alla täckena IRL så jag vet hur snyggt det blåa är t.ex. ;)

Jag har en Crown Regal dressyr, har för mig att jag pm:ade dig om den? :confused: men den har inte jag köpt, utan den följde med hästen jag köpte en gång.. Den är dock köpt 1993 på Hästbiten i Stockholm. (har kvittot)

Jo, du pmade men jag rensar ju i inkorgen. :p
Tack för infon iaf.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Efter många många år med depression och ångest, viktras, skiljsmässa, min förra häst och enda andningsrummet under den jobbigaste tiden... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
33 208
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej hej!! Har precis börjat intressera mig för min egen utrustning hellre än hästens för en gångs skull. Och har nu köpt nya lissone...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Ninjalinn
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner