Sv: Lord Owen

Men det gröna är jätte snyggt på dina hästar men det skulle inte alls passa på min lilla fuxa. Hon klär jättebra i beigt/brunt osv. :)

Hihi, fast du får allt ta och matcha med nån annan huva snart ;) :p tur att det bara är dina hästar som står i det stallet annars hade dom blivit mobbade :angel:

Ja det skulle nog passa bra på din också. :)
Om du köper ett får du se till o plåta kusen din med det så att jag också kan bedöma om det skulle göra sig bra på min fuxa eller inte :p
Om jag inte bestämt mig för att lägga beslag på ett innan dej hihi ;)

Lord Owen skrev:
Nä, det är nog inte många hästar som passar i det.. Men det har ju nästan exakt samma bruna nyans som Owe har på fläckarna. :love:

Åh han är så söt lilla Owe! :bump: :bump: :bump:

Jo jag mailade dom idag igen och det skulle tydligen komma in nya brunrutiga Rhino Wug (ofodrade) i mars i samband med nya vårkollektionen (tror dom skulle kosta 1100:- då, så det blir väll i af billigast där). Så jag antar att de också kommer få in dom bruna Amigo täckena då.

Alla andra ställen där jag kollade på Rhino Wug när jag sökte (t.ex. TF-häst) hade bara grönrutiga Rhino Wug inne :(

Men jag ska minsann lägga beslag på ett Amigo 150 g i alla fall för det fanns kvar i stl. 145 fortfarande.

Men jag är ju grymt nyfiken på vad som kommer finnas mer för grejer i vårkollektionen! :bump:

Jag ska prata med min återförsäljare nästa gång jag träffar henne ;) Sen blir det väl nån gång i vår då när det kommit wiho! Ska bara kirra svarta transportskydd som fattas så har jag det mesta haha :)

Ååå, vad sött!!!! Men vore snyggare med creme kantband! Tur att det inte är det annars skulle jag bli TVUNGEN att köpa det... :p

Håller med, cremefärgat kantband och så bruna matchande transportskydd med creme kantband hade varit riktigt snyggt!

Hihi. :p Täcken kan man väll aldrig få för många av ;).

Min skäck då? Han är nog lite för mörk, synd han inte har förlpälsen kvar:idea:

varför svarade du det till mig då?
är du på störigt humör?
själv vill jag ha snygga saker enbart framför bara massa saker jag inte behöver, men det är jag :smirk:

Ursäkta att jag råka svara dig:smirk:

Jag har mycket saker och kanske lite onödiga saker men allt är snygg och jag kommer fortsätta ha massor av saker m.m..
Jag älskar att shoppa hästprylar

Breccia_ skrev:
Ja, det såg sjukt fint ut! Får säkert bra pris på det oxå *skyt* ;)

Det kostade väl 400 kr om jag inte minns fel. :D
Bra pris redan det tycker jag.

Jag är också nyfiken, inte ens på Horsewares hemsida fanns det minsta hint. :mad: Nu när de äntligen börjar få upp ögonen för brunt. :d

Bruna amigo täcken? Menar du det här som du visat här eller kommer det fler?

Blev lite sur på TF för att de sätter upp grejerna på hemsidan två månader före de kan köpas, lurisar. :devil:

Breccia_ skrev:
Ska bara kirra svarta transportskydd som fattas så har jag det mesta haha :)

Jag har nyss köpt mörkblå/grå transportskydd (Amigo), synd att jag inte såg de bruna till detta täcke innan jag köpte dem. :crazy:

Centaur skrev:
Ååå, vad sött!!!! Men vore snyggare med creme kantband! Tur att det inte är det annars skulle jag bli TVUNGEN att köpa det... :p

Jag tänkte väl att du också skulle dyka upp. :p
Det skulle vara ultimat med creme kantband, men man kan inte få allt. ;)

Tiggertjejen skrev:
Min skäck då? Han är nog lite för mörk, synd han inte har förlpälsen kvar:idea:

Han är nog lite för svart... Tror jag.
Eller är han mörkbrun? Som hästen på bilden?
Då kanske det funkar. :idea:
Modeoraklet LO. :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Efter många många år med depression och ångest, viktras, skiljsmässa, min förra häst och enda andningsrummet under den jobbigaste tiden... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
33 208
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej hej!! Har precis börjat intressera mig för min egen utrustning hellre än hästens för en gångs skull. Och har nu köpt nya lissone...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Ninjalinn
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner