cactuspower
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lord Owen skrev:Nä, det är nog inte många hästar som passar i det.. Men det har ju nästan exakt samma bruna nyans som Owe har på fläckarna.![]()
Åh han är så söt lilla Owe!![]()
![]()
Jo jag mailade dom idag igen och det skulle tydligen komma in nya brunrutiga Rhino Wug (ofodrade) i mars i samband med nya vårkollektionen (tror dom skulle kosta 1100:- då, så det blir väll i af billigast där). Så jag antar att de också kommer få in dom bruna Amigo täckena då.
Alla andra ställen där jag kollade på Rhino Wug när jag sökte (t.ex. TF-häst) hade bara grönrutiga Rhino Wug inne
Men jag ska minsann lägga beslag på ett Amigo 150 g i alla fall för det fanns kvar i stl. 145 fortfarande.
Men jag är ju grymt nyfiken på vad som kommer finnas mer för grejer i vårkollektionen!![]()
Breccia_ skrev:Ja, det såg sjukt fint ut! Får säkert bra pris på det oxå *skyt*![]()
Breccia_ skrev:Ska bara kirra svarta transportskydd som fattas så har jag det mesta haha![]()
Centaur skrev:Ååå, vad sött!!!! Men vore snyggare med creme kantband! Tur att det inte är det annars skulle jag bli TVUNGEN att köpa det...![]()
Tiggertjejen skrev:Min skäck då? Han är nog lite för mörk, synd han inte har förlpälsen kvar![]()