lös hund i bromma

Apollo

Trådstartare
Nån som vet någon som saknar en svart korthårig hund. Vet ej ras, ca 10-15 kilos klassen. Har funnits i området Norra ängby sen i fredags, har vi kommit fram till vi som försökt hjälpa till att fånga in den mycket skygga och rädda hunden. Polisen är vidtalad och kommer att plocka upp den om de kan

Har ställt ut mat för att få den att hålla sig kring torget.

Sv: lös hund i bromma

Sett om det är en hane eller tik?
Har en tik som höglöper här, kanske kan man locka till sig hunden med hjälp av det?

Ja, grattis. Jag vet precis vems det är. Testa ridskolan Äppelviken. Jag kan lova att ni inte är de enda som försökt fånga den. Den springer runt i hela Judarn själv och lubbar tillbaka till ridskolan då och då. POlisen får gärna ta ett snack med dem om vad som gäller ang. lös hund i det området!

hmm har läst detta på nåt mer ställe, har du skrivit på fler ställen om detta?

Eller så läste du om det den gången jag gick på samma fint och jagade runt hela bromma efter den där hunden.

Ja. Min man säger att han sett den förut man blir ju lite nojig när man hör den skälla 4.30 på morgonen. Då behöver jag inte vara så orolig kanske. Jag har inte skrivit om detta nån annanstans

Ja men så är det nog, fick för mig jag läst det här på Buke oxå. Är en del hundar på rymmen jag läser om så det är inte lätt att komma ihåg.;-) Hoppas att ägaren skärper till sig och håller koll på den stackars hunden, hoppas kan man iaf göra :-)

Jahapp, då vet jag var vi ska vara varska på att det kan komma hund utan ägare. Suck.

OT. Västerort for the win.. Eller så. Haha.

Pratade med min jobbarkompis hon visste precis vilken hund jag menade så nu släpper jag detta ska dock ringa stallet och kolla upp

Jahapp, då vet jag var vi ska vara varska på att det kan komma hund utan ägare. Suck.

OT. Västerort for the win.. Eller så. Haha.

Emda fördelen med den här hunden är att den är livrädd. (Om man får vara så hemsk.) Den går inte fram till andra.

Säg det till halvårsvalpen. ;) Skämt åsido så är det bra att veta (även om jag inte sprungit på den vad jag vet trots att vi travar runt där rätt ofta).

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 277
Senast: cambodia
·
Hundträning Har ett problem som jag inte tidigare haft med någon hund och inte riktigt vet hur jag ska hantera - Hon är så skygg! Vi har alltid...
Svar
0
· Visningar
1 510
Senast: Linda.B
·
Övr. Hund En liten bit härifrån ligger det en gård alldeles bredvid vägen. Inte sådär superintill man kan se ibland, men nära. Där bor det 2...
Svar
9
· Visningar
2 775
Övr. Hund Hejsan hej! Nu börjar jag bli trött och orolig på alla lösa hundar som helt plötsligt finns här. Jag är en sådan person som absolut...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka