lösa benbitar (försäkring)

Sv: lösa benbitar (försäkring)

*KL*

Jag vet att tråden är över 2år gammal men vill ha lite svar.

Ni som hade Agria hade ni någon tilläggsförsäkring då?
Var och röntgade min Unghäst (5år) i torsdags och han hade lösa benbitar i båda haserna bak, som han har besvär av. Vet inte riktigt hur länge han har varit försäkrad i Agria men ska kolla upp det.

Nej, ingen tilläggsförsäkring. Hästen hade varit försäkrad i bolaget från att han var 5 månader, opererades det år han skulle bli 4 år.

Sv: lösa benbitar (försäkring)

Jaha okej, då får vi hoppas på att försäkringen tar för operationerna, så min pojk kan bli frisk.

Liknande trådar

Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 284
Senast: Stinaxkatt
·
Juridik & Ekonomi Visste inte vad jag skulle lägga för prefix, men men. Hur har ni det med försäkringar på er själva? Jag har en livförsäkring som...
Svar
8
· Visningar
355
Senast: escodobe
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 771
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka