JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lotta Björe lämnar Strömsholm
(Ridsport)
Hoppläraren Lotta Björe har bestämt sig. Hon lämnar sin tjänst på Ridskolan Strömsholm.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Det blev 22-åriga Kajsa Björe som red hem meetingets högsta klass, en 1,45-hoppning, på Strömsholm på söndagen.
Hästnyheter
SVT:s expertkommentator Lotta Björe pekar ut tre intressanta punkter från världscuptävlingen i La Coruna.
Hästnyheter
SVT:s expertkommentator Lotta Björe pekar ut tre intressanta punkter från världscupen i Madrid, bl a den stora skrällen.
Hästnyheter
SVT Sports expert Lotta Björe plockar ut tre händelser efter världscuphoppningen i Stuttgart under söndagen.
Pass förvaring
Anläggning Jag själv och mina anställda. När jag för många år sen var inackorderad var det likadant. Passen fanns i ett kassaskåp som vi hade...
Freazer
1 minut sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Jag känner en person som känner CH och hans hästskötare väl och vad jag fattat så tycker de inte att Sky varit besvärlig. En hingst...
Amanda_F
3 minuter sedan
Svar: 192
Visningar: 23 086
Avel
WE-tråden
Övr. Grenar Vanliga gångjärn med en "tapp" och ögla funkar jättebra, går att öppna mer än 90 grader utåt. Tänk bara på att testa balansen i stödet...
warg
Idag kl 11:16
Svar: 701
Visningar: 61 436
Grenar