Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pomelo skrev:Behöver tips på några bra benskydd som min kille ska ha i hagen. Behöver inte vara speciellt mkt stöd, utan huvudsaken är att det skyddar från slag och liknande. Sen vill jag ju att de ska andas och vara lite "luftiga" så han inte blir super varm nu på sommaren... Tips, tack!
sätt på hästen senskydd och boots.. det är väl den bästa lösningen? jag har aldrig sett några som går hela vägen (för utom westernskydd.. :P)Shimzy skrev:*lånar*
jag letar med efter luftiga bra skydd till ahgen..
men mitt problem ligger i att de är ett skyd dsom skall täcka senorna kotan och enr till kronranden..för han ahr så mkt sår där hela tiden små slag sår skraf sår..går i teräng hage
finns de sådan skydd? tips på andra saker som kan förebygga dessa sår?
tack på förhand..
ps. neopren skydd av lite billigare märke är inget jag rekomenderar, en kompis ahde på sian sådana i hagen i 3 dagar med dem av under natten.. 4 dagen var hsäte blockhalt och hade fått ett skav av dem pga en söm inte smuts elelr så.. boxvila å smärtstillande 2 månader! uscha...