Luktar bränt när man duschar hett

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 331

Rosett

Trådstartare
Ja, som det står i rubriken brukar det lukta bränt när jag duschar hett. O_o Nån annan som varit med om det?
Jag bor i lägenhet så ingen varmvattenberedare finns som kan lukta.

Sv: Luktar bränt när man duschar hett

Vet inte temperaturen. :D Tillräckligt varmt för att det ska lukta bränt iallafall. :sneaky:

röd flagg varning på detta :D du ska nog sänka temperaturen en aning!!!

Vet inte temperaturen. :D Tillräckligt varmt för att det ska lukta bränt iallafall. :sneaky:

Måste väl bero på att du är så himla het att det osar om man häller på varmvatten. :D

Du har inte funderat på att göra realityserie av ditt badrum? Verkar hända spännande saker där, minns ju en gammal men ack så legendarisk tråd på temat. :p :D :o

Nån dålig packning i blandaren kanske? Jag skulle kolla upp det. Så de inte är på väg att gå sönder å du står där å blir skållad och kanske i värsta fall brännskadad!!

Tänker du extra mycket när du duschar? I så fall är det därför. :D

Ja, som det står i rubriken brukar det lukta bränt när jag duschar hett. O_o Nån annan som varit med om det?
Jag bor i lägenhet så ingen varmvattenberedare finns som kan lukta.

Damm på varmvattenrören kanske?

Damm brukar kunna lukta riktigt illa när det blir upphettat, även om det inte brinner.

Måste väl bero på att du är så himla het att det osar om man häller på varmvatten. :D

Du har inte funderat på att göra realityserie av ditt badrum? Verkar hända spännande saker där, minns ju en gammal men ack så legendarisk tråd på temat. :p :D :o

:rofl: :laugh: :cool:

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 214
Senast: hastflicka
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 334
Senast: Tantan
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: jemeni
·
Hemmet Varje år, framåt våren och sommaren, så blir vattnet i min dusch svalare och svalare. Jag vrider upp temperaturen mer och mer, ända...
Svar
15
· Visningar
2 522
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka