Bukefalos 28 år!

Lunarstorm is back!

Åh, Lunarstorm har återlanserats. Jag har råkat fastna där en lång stund, mest för att minnas hur tusan sidan funkade. Jag bara älskar enkelheten som var då. Innan allt började loggas som det idag gör. När tillochmed reklamen som visas på vissa sidor går efter vad jag senast har googlat.
Jag kan inte hålla med. Det stod ju i en lista vilka som besökte ens sida. Det var ju omöjligt att spana på folk...
 
Jag reggade ett konto där för lite nostalgins skull, och lite småroligt då dom flesta är runt 30 ungefär. Så tydligt att det nästan bara är vi som var där förr som har reggat sig igen. Har väldigt svårt att tänka mig att dom yngre skulle gå till lunarstorm nu när facebook finns.
 
Åh, Lunarstorm! Jag spenderade många timmar på Lunar Pejl innan msn kom igång på allvar, främst med ytterst tveksamma användare som hade Jackass-relaterade nick. :o

Sambon sa att "jaha, då kommer ju du tillhöra de läskiga 30-nånting som hängde där förr..." :cautious: :D (jag muttrade att det faktiskt dröjer 3 år innan den gränsen är nådd.)
 
Åh, jag kunde inte låta bli att regga mig. Nostalgi på hög nivå :love: (Även jag har samma nick som här om någon vill adda)

Borde verkligen göra nåt vettigare. Typ... Plugga :angel:
 
Åhå, vilken nostalgi! Jag var bara 10-11år när jag blev medlem första gången, skulle nog inte vilja kika tillbaka på det :D
 
Oh dear... Jag var medlem redan då det först begav sig med StajlPlejs för 20 år sedan.
Och självklart på lunarstorm i slutet på gymnasiet. Fyfan vilka kontakter det knöts där... alla 6 degrees of separation var en nog och gned på. Ibland bokstavligen. Lunar är nog kort och gott den första stommen i mitt shagtree... :p

Känner mig fan som 18 igen bara av att se startsidan... och det är inte nödvändigtvis av godo. :cool:
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 051
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 355
Senast: geting
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 630
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 538
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp