Lurad eller?

Sv: Lurad eller?

Ja, brukar finnas på samma hylla som fästingbetten! :D

/Svea - lite stygg, mycket road!

Möjligen kan man förkorta Myler-bett med My-bett och My är ju förkortat mygg på jämska.

/Camilla

ja, kan det vara så :crazy:
Alla andra bett har bilder.... utan myggbettet :rofl:
det står bara stång, 2 mm SS

(om ni vill kolla så är det på GL**US hemsida, häst-bett-övriga... längst ner på sidan)

jag döööör:rofl: :rofl:

tittar man riktigt noga så är det ett litet litet bett, passande myggor :o :rofl:

Den där är ju gammal ju! Det disskuterades här på Buke för flera månader sen ju! :rofl: .

ha ha ha, då får den här tråden vara till de lite segare "bukar" som jag då :D
Har helt missat myggbettet :rofl:

Men herre gud sicket dåligt skämt.

Apropå bett såg nu där att det fanns ett bett som hette luftslukarbett. Till vilken nytta?

Rattfylla skrev:
Men herre gud sicket dåligt skämt.

Apropå bett såg nu där att det fanns ett bett som hette luftslukarbett. Till vilken nytta?
Jag tyckte det var ganska roligt. :D

Luftslukarbett har jag sett användas, fast jag visste inte vad det hette. Det hjälpte faktiskt på den ponnyn, den slutade luftsnappa - men det döljer ju verkligen bara symptomen och tar inte bort orsaken, så det är ju inget jag skulle rekommendera eller använda själv, precis.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: Nevermind
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
218
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 212
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur