C
crocket
Sv: Lurad eller?
haha, jag dööör, det måste ha varit någon som har haft himla kul en dag på jobbet...

haha, jag dööör, det måste ha varit någon som har haft himla kul en dag på jobbet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
crocket skrev:![]()
![]()
![]()
haha, jag dööör, det måste ha varit någon som har haft himla kul en dag på jobbet...![]()
![]()
![]()
Flöjtbett låter bekant, det kanske var vad de kallade det för då. Jag tror INTE det ska användas under ridning, aj! Det här satt på några timmar (?) varje dag i boxen. Bara ett nackstycke med bettet då, ingen nosgrimma eller annat.Tigertofflan skrev:Jag har alltid hört "flöjtbett" som benämning på det, men det är altså för luftsnappare som håller på även när man rider?
Sorbe skrev:Den där är ju gammal ju! Det disskuterades här på Buke för flera månader sen ju!.
Ja visst ja, det är det ju. Det kanske bara gör så att det inte fungerar, helt enkelt? Det blir liksom inget sug, hur mycket hästen än försöker?Tigertofflan skrev:Ajfan? Men det är ju öppet på sidorna?
Kanske ska startaen ny tråd om det?