Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tror nog att jag kan vara världens lyckligaste människa just nu!
För idag blev jag matte, och min lilla krabat får jag hem i maj
Krabaten är lite närmare sagt en Hovawart hane
Ja verkligen!
Jag har letat runt i ett bra tag för att hitta den ras som passar mig bäst.
Jag fick då kontakt med några som hade Hovawart uppfödning och fick träffa deras hundar. Det klickade direkt och rasen är som skräddarsydd för mig
Så det känns verkligen jätte bra
Har du själv hund?
Grattis! Vet precis hur du känner och i mitt tycke har du ju valt den absolut bästa rasen. Har själv en hoffe hane på snart 14månader. Får man vara så fräck och fråga från vilken uppfödare din kommer från?
Får du den i maj borde den väl vara hyfsat nyfödd nu va? Jag kommer ihåg när vår föddes, riktigt härlig känsla! Sen ringde uppfödaren för att tala om att det fanns en till oss (hon hade också sagt innan att hon ville ringa för att höra hur valpköparna reagerade. Jag hade influensa och 39 graders feber, var väl knappast jättepigg )
Ja, de är födda den 19.e mars så de är inte alls stora just nu
Haha oj, inte så trevligt med influensa inte. Men antar att det glada beskedet piggade upp dig en del?
Hundträning
Hej!
Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hästmänniskan Sen är det också så att de hästar oavsett ras som är mer utåtagerande oavsett om det gäller rädsla, stress, frustration etc ”måste” man...