Bukefalos 28 år!

mac hjälp

A

Alpin87

hur sparar man en bild i en mac?? jag är bara van vid windows där man kan högerklicka...
 
Sv: mac hjälp

Det är ännu enklare men Mac än med PC, du behöver inte ens skilja på höger och vänster. ;) Klicka på bilden, så får du upp olika alternativ.
 
Sv: mac hjälp

Butros skrev:
Det är ännu enklare men Mac än med PC, du behöver inte ens skilja på höger och vänster. ;) Klicka på bilden, så får du upp olika alternativ.

okej.. det är därför det inte funkar att spara bilder på lunar.. aaah. för där går man ur en bild genom att klicka på den.. suck.

tack för hjälpen iaf!
 
Sv: mac hjälp

Alpin_87 skrev:
okej.. det är därför det inte funkar att spara bilder på lunar.. aaah. för där går man ur en bild genom att klicka på den.. suck.

tack för hjälpen iaf!

Tryck ner CTRL-knappen + musknapp. Musklick förvandlas då till högerklick.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 426
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Murphy
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
580
Senast: swemale
·
IT & mobiler I tidernas begynnelse anslöt man sin iPad till sin Mac, för att föra över musik och bilder. När jag nyligen skaffade en ny iPad, var det...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp